loading
  • Grandland X: dinamičen SUV z veliko prostora
  • Insignia GSi: posebna športna zverina za sladokusce
  • Insignia Country Tourer: eleganten terenski videz za ljubitelje pustolovščin
  • 2,0-litrski BiTurbo: novi vrhunski dizelski motor za Insignio GSi in Country Tourer
  • Opel Exclusive: program za individualiste z izbranim osebnim okusom
  • Astra CNG: alternativna Oplova prodajna uspešnica
  • Vivaro Tourer in družba: razkošni prostorni Oplovi kombiji za prevoz oseb

Rüsselsheim/Frankfurt. Z novim geslom znamke “Prihodnost pripada vsem” se je Opel pred kratkim pridružil skupini PSA in na trgu je nastal novi evropski prvak. Kaj to pomeni, se bodo lahko med 14. in 24. septembrom na lastne oči prepričali obiskovalci 67. Mednarodnega avtomobilskega salona v Frankfurtu. Kar nekaj modelov z bliskom se svetu premierno predstavlja na Oplovem razstavnem prostoru D09 v dvorani 8.0.

Prvi med njimi je novi Opel Grandland X, ki sta ga povsem na novo skupaj ustvarila Opel in PSA. Z dinamično in pustolovsko silhueto, vrhunskimi tehnologijami, značilnimi odlikami športnega terenca ter obilico prostora za pet oseb in prtljago bo pomemben igralec v cvetočem segmentu SUV-jev. Svetovna premiera številka dve je nova Insignia GSi z odličnim podvozjem, številka tri pa nova Insignia Country Tourer, ki bo prav tako poskrbela za vznemirjenje – obe pa bosta na voljo z novim 2,0-litrskim dizelskim BiTurbo motorjem s 154 kW/210 KM (uradna poraba goriva Insignie GSi 2.0 BiTurbo v skladu z novim evropskim voznim ciklom NEDC: mestna vožnja 8,9 l/100 km, zunajmestna vožnja 6,1 l/100 km, kombinirano 7,3 l/100 km, uradne specifične kombinirane emisije CO2 192 g/km; uradna poraba goriva Insignie Country Tourer 2.0 BiTurbo v skladu z NEDC: mestna vožnja 8,8–8,9 l/100 km, zunajmestna vožnja 5,9–6,0 l/100 km, kombinirano 7,1–7,2 l/100 km, uradne specifične kombinirane emisije CO2 188–191 g/km). Medtem ko je Insignia GSi športen avtomobil za sladokusce, bo Country Tourer nagovoril ljubitelje Insignie, ki dajejo prednost elegantnemu, praktičnemu karavanu s terenskim videzom. Oba modela sta opremljena z inteligentnim štirikolesnim pogonom z nadzorom vektorjev navora – edinstvenim v tem segmentu. Individualisti med ljubitelji Opla bodo zagotovo navdušeni ob novici, da je že na voljo izjemen program za personalizacijo Opel Exclusive.

Prvič na veliki oder stopa tudi nova različica Opel Astre. Izjemna prodajna uspešnica je zdaj na voljo tudi v elegantni in izjemno varčni izvedbi s pogonom na stisnjen zemeljski plin (CNG) in z na novo razvitim 1,4-litrskim turbo motorjem (z 81 kW/110 KM; poraba goriva pri ciklu NEDC: mestna vožnja 5,6–5,7 kg/100 km, zunajmestna vožnja 3,3–3,4 kg/100 km, kombinirano 4,1–4,3 kg/100 km, emisije CO2 kombinirano 113–116 g/km).

Opel bo na avtomobilskem salonu predstavil tudi nove različice Vivara, prodajne uspešnice med velikimi dostavniki, vključno z Vivarom Tourer. To so izjemno vsestranska in udobna vozila za prevoz potnikov. Tako je Vivara Tourer z vrtljivo sedežno klopjo ali individualnima sedežema v drugi vrsti in preklopno mizico možno v hipu spremeniti v eleganten in praktičen poslovni salon.

“Novo Oplovo geslo znamke ‘Prihodnost pripada vsem’ je obljuba in zaveza hkrati. Trdno stojimo za tem geslom in naši izdelki ga potrjujejo. Naše svetovne premiere na salonu IAA v Frankfurtu so še en dokaz Oplovih inovativnih tehnologij ter elegantnih in praktičnih vozil, ki so na voljo široki paleti kupcev. Z modeli, kot je novi Opel Grandland X, vstopamo v nove segmente trga in našim kupcem nudimo največjo izbiro doslej. Obiščite nas na avtomobilskem salonu IAA in se prepričajte sami,” vabi Oplov izvršni direktor Michael Lohscheller.

Opel Grandland X: dinamičen kompakten SUV za cvetoči trg

Sodobne dinamične poteze, privlačen terenski videz in višji sedežni položaj z odlično vidljivostjo v vse smeri, značilno za športne terence, ter pestra paleta vrhunskih tehnologij ob obilici prostora in udobja za pet potnikov – to je novi Opel Grandland X. Razvaja s prvorazredno zbirko ultra-sodobnih asistenčnih sistemov, možnosti za informacije in razvedrilo ter funkcij: prilagodljivi regulator hitrosti z zaznavanjem pešcev in samodejnim zaviranjem v sili, nadzor voznikove zbranosti, napredni parkirni pomočnik in kamera z zajemom v območju 360° so le nekatere od značilnosti. Opel ponovno potrjuje svojo vodilno vlogo na področju tehnologij za osvetlitev, saj je Grandland X na voljo z odličnimi prilagodljivimi žarometi AFL LED. Novinec navdušuje z zabavno vožnjo v vseh letnih časih in na vseh podlagah. Za to ima zasluge elektronski sistem za nadzor oprijema IntelliGrip, ki je na voljo za doplačilo ter zagotavlja najboljši prenos moči na podlago in stabilno vodenje, ne glede na to, ali z Grandlandom X vozite po snegu, blatu, pesku ali mokrem cestišču.

Za vrhunsko udobje so na voljo ergonomska prednja sedeža s certifikatom AGR (akcija za zdrav hrbet), ogrevan volanski obroč ter ogrevanje prednjih in zadnjih sedežev. Odpiranje in zapiranje prtljažnih vrat s preprostim zamahom s stopalom olajša dostop do prtljažnika. Kot je značilno za Oplove modele, čaka voznika in sopotnike v Grandlandu X vrhunska povezljivost z najnovejšo generacijo sistemov IntelliLink, ki so združljivi z vmesnikoma Android Auto in Apple CarPlay, ter osebnim pomočnikom za povezave in storitve Opel OnStar z novimi storitvami, kot sta rezervacija hotelske sobe[1] in iskanje parkirnega prostora[2].

Idealno opremljeni, 4,48 metra dolgi Grandland X je tretji član Oplove družine X in je pravi izzivalec v cvetočem razredu športnih terencev, ki bo zagotovo poskrbel za poživitev tega segmenta. Samo v kompaktnem razredu se je delež SUV-jev povečal s sedmih odstotkov leta 2010 na današnjih skoraj 20 odstotkov. Obenem Grandland X širi obsežno Oplovo ponudbo v izjemno priljubljenem segmentu kompaktnih avtomobilov.

Opel Insignia GSi: športna zverina za zabavno in varno vožnjo

Ostrejša, natančnejša in učinkovitejša. Nova Opel Insignia GSi – na voljo je kot limuzina ali karavan – je športen stroj za izbrance, ki hočejo nekaj posebnega. Avto za voznika, maksimalno zabaven na vseh vrstah cest. Standardno podvozje FlexRide z izjemno dinamično nastavitvijo se v delčku sekunde prilagodi prevladujočemu voznemu slogu in razmeram na cesti ter skupaj z novimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport 4 S na 20-palčnih platiščih iz lahkih kovin zagotavlja odličen oprijem. Inteligentni štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora je nekaj edinstvenega v tem segmentu – s to tehnologijo se nova Opel Insignia GSi odziva še bolj neposredno in natančno na ukaze z volanom, zagotavlja vrhunski bočni oprijem za maksimalno stabilnost in se odlikuje z zglednim prenosom moči na podlago. Da je vozna izkušnja še bolj aktivna, je možno z novim osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom prestavljati tudi s pomočjo prestavnih ročic na volanu. In še češnja na torti: Insignia GSi bo na voljo tudi z novim vrhunskim 2,0-litrskim dizelskim BiTurbo motorjem. Ta razvije 154 kW/210 KM pri 4000 vrtljajih v minuti in izjemen navor 480 Nm že pri 1500 vrtljajih v minuti, za to pa ima zasluge predvsem dvostopenjsko turbopolnjenje (uradna poraba goriva Insignie GSi 2.0 BiTurbo v skladu z novim evropskim voznim ciklom NEDC: mestna vožnja 8,9 l/100 km, zunajmestna vožnja 6,1 l/100 km, kombinirano 7,3 l/100 km, uradne specifične kombinirane emisije CO2 192 g/km). Novi motor 2.0 BiTurbo pospeši Insignio GSi od 0 do 100 km/h v samo 7,8 sekunde, največja hitrost pa znaša 233 km/h.

Za Insignio nove generacije je značilna kombinacija lahke konstrukcije, nizkega težišča in turbo moči 2,0-litrskega motorja že omenjenega dizelskega agregata in bencinskega turbo motorja 2.0 z neposrednim vbrizgom in 191 kW/260 KM (uradna poraba goriva Insignie GSi 2.0 z neposrednim vbrizgom v skladu s ciklom NEDC: mestna vožnja 11,2 l/100 km, zunajmestna vožnja 7,1 l/100 km, kombinirano 8,6 l/100 km, uradne specifične kombinirane emisije CO2 197 g/km). Rezultat je izjemno ravnovesje in odlično razmerje med močjo in maso, ki se je izkazalo tudi pri merjenju časa. “Nova Insignia GSi z 2.0 turbo bencinskim motorjem je krog Nürburgring Nordschleife prevozila znatno hitreje od močnejše Insignie OPC prejšnje generacije” je testiranje povzel Volker Strycek, direktor za športna vozila in avtomobilske dirke. Gotovo ima pomembno vlogo dejstvo, da je GSi za 160 kilogramov lažji od primerljive Insignie OPC 2.8 V6 Turbo. Vitek športnik ima pač svoje prednosti.

Takšne lastnosti si zaslužijo posebno zunanjost. Z velikimi kromiranimi šobami za zajem zraka spredaj in ličnim zadnjim spojlerjem za ustrezen potisk ob podlago na zadnji osi je videz modela GSi povsem usklajen z zmogljivostjo. Usnjeno oblazinjenje integriranih športnih sedežev (razvitih posebej za model GSi), usnjen športni volan in aluminijaste stopalke poskrbijo za piko na i.

Opel Insignia Country Tourer: trpežna zunanjost in udobna notranjost

Nova Opel Insignia Country Tourer zaokroža prisotnost Insignie na avtomobilskem salonu IAA. Še ena vrhunska različica v družini Insignia, tokrat s posebnim robustnim in obenem elegantnim videzom. Srebrna zaščita podvozja ‘prizemlji’ avto in poudari njegovo trdno držo. Črne zaščitne obloge spodnjega dela karoserije in blatnikov poskrbijo za trpežen videz. Tudi zadnji del navduši s potezami, ki odražajo pustolovski duh, na primer s srebrno zaščito podvozja in okrovom dvojne izpušne cevi za vtis širšega vozila.

Kdor želi asfaltiranim cestam pomahati v slovo, bo vesel za 20 milimetrov povečanega odmika od tal, štirikolesnega pogona s tehnologijo Twinster in nadzorom vektorjev navora ter novega zadnjega vzmetenja s petimi členi. Tako kot športna sestra Insignia GSi bo tudi Country Tourer na voljo z novim vrhunskim 2,0-litrskim dizelskim BiTurbo motorjem (uradna poraba goriva Insignie Country Tourer 2.0 BiTurbo v skladu z NEDC: mestna vožnja 8,8–8,9 l/100 km, zunajmestna vožnja 5,9–6,0 l/100 km, kombinirano 7,1–7,2 l/100 km, uradne specifične kombinirane emisije CO2 188–191 g/km).

V skladu z značajem trpežnega vsestranskega vozila je nova Insignia Country Tourer predvsem ekstremno praktična, k temu pa pripomorejo pomik prtljažnih vrat z senzorjem, ki je na voljo za doplačilo, standardna strešna vodila, pestra izbira ultra-sodobnih asistenčnih sistemov ter možnosti za povezljivost in udobje. 

Opel Exclusive: za unikatna vozila z osebnim pečatom

Po napovedi na spomladanskem avtomobilskem salonu v Ženevi se bo v Frankfurtu dvignil zastor nad prvo Insignio z opremo Opel Exclusive. Zasnova personalizacije kupcem Insignie zdaj omogoča, da izberejo prav tisto barvo, ki jo želijo. Trenutno je poleg redne barvne palete na voljo 15 dodatnih odtenkov, v naslednjih mesecih pa bo Opel ponudil izbiro barve brez omejitev. Barva hčerkinih oči ali uskladitev z barvo starodobnika, ki je že v garaži – vsi ti odtenki bodo lahko v prihodnje služili kot vzorec za individualno barvo, ki jo bo izbral kupec. In medtem ko ‘normalno’ Insignio krasi veliko kroma, različica Exclusive s sijajno črnim paketom prevzame s poudarjeno športnim videzom, saj so letev z Oplovim simbolom na maski, obrobe oken, pokrovi zunanjih ogledal in še kar nekaj elementov obarvani v črno z visokim sijajem. Razširjena je tudi izbira platišč iz lahkih kovin. Za različice Exclusive bo kmalu na voljo tudi še večja izbira usnjenih oblazinjenj notranjosti in okrasnih elementov – tako bo kupec sestavil resnično unikaten avtomobil s svojim osebnim pečatom. Vsako Insignio, naročeno v različici Exclusive, odlikuje tudi razširjena standardna oprema, saj ‘na krovu’ najdemo sistem IntelliLink Navi 900 z osempalčnim barvnim zaslonom na dotik, atermična stekla Solar Protect in revolucionarne IntelliLux LED® matrične žaromete.

Opel Astra CNG: izjemno učinkovita prodajna uspešnica

Pred dvema letoma se je na avtomobilskem salonu v Frankfurtu prvič predstavila zadnja generacija Astre in v kompaktni razred uvedla trendovske inovacije, kot so prilagodljivi IntelliLux LED® matrični žarometi. Z vrhunskimi tehnologijami, ekstremno dinamičnim oblikovanjem in izjemnim udobjem sta petvratna Astra in karavan Sports Tourer v hipu postali prodajni uspešnici in osvojili naziv ‘Avto leta 2016’ v Evropi.

Letos se bo v Frankfurtu predstavila Astra z alternativnim pogonom – Astra CNG (stisnjen zemeljski plin). Nova različica s pogonom na zemeljski plin ni le posebej prijazna do okolja, osupne tudi z nizkimi stroški uporabe, saj je CNG cenejši od bencina (v Nemčiji veljajo tudi posebne davčne olajšave, ki jih je vlada potrdila vse do leta 2026). 1,4-litrski turbo motor z 81 kW/110 KM v Astri CNG je optimalno prilagojen za uporabo zemeljskega plina, bioplina ali mešanice obeh. 19 kg (117,5 litra) plina je shranjeno v dveh rezervoarjih ‘tipa 4’ iz kompozitnih materialov s karbonskimi vlakni in če zaloga plina poide, ostane Astra CNG mobilna, saj bo 13,7-litrski bencinski rezervoar zagotovo zadoščal za vožnjo do naslednje črpalke, kjer bo voznik spet poskrbel za polnjenje s pogonskim plinom.

Opel Vivaro Tourer in Life: udoben velik kombi za delo in počitnice

Kot zadnja, a zagotovo ne najmanj pomembna, se na avtomobilskem salonu v Frankfurtu predstavljata nova potniška kombija Vivaro Tourer in Vivaro Life. Zaradi številnih možnosti za konfiguracijo je prilagodljivi Vivaro najbolje prodajano Oplovo gospodarsko vozilo. Z novima, še posebej udobnima in vsestranskima različicama za prevoz potnikov zdaj večfunkcijski dostavnik odpira novo poglavje. Vedno ‘na krovu’: prvorazredna oprema in udobje, kot ga nudijo osebni avtomobili, prilagodljive razporeditve sedežev za potnike ter inovativne tehnologije in asistenčni sistemi vključno z regulatorjem hitrosti z omejevalnikom v sklopu standardne opreme.

Novi Vivaro Tourer je idealen prvorazredni poslovni salon. Drugo vrsto sedežev s funkcijo ‘Easy Entry’ je možno na vodilih preprosto zavrteti za 180 stopinj, da sta sogovornika obrnjena drug proti drugemu. Prostorni kombi je še bolj udoben, če kupec za doplačilo izbere dva sedeža z možnostjo obračanja za 360 stopinj in preklopno mizico. Priključki USB in 220-voltna vtičnica omogočajo preprost priklop prenosnih računalnikov in drugih mobilnih naprav. LED lučke v stropni oblogi prijetno osvetlijo prostor. Vivaro Tourer pritegne pozornost tudi z ekskluzivnim videzom zunanjosti in poudarki, kot so sijajno črne kljuke na vratih, zatemnjena stekla in 17-palčna platišča iz lahkih kovin.

Po drugi strani se novi Vivaro Life izkaže kot odličen kombi za kampiranje in prosti čas. Lastniki se lahko preprosto odpravijo na daljši dopust kamorkoli, saj lahko prespijo v vozilu. Z dovršeno in prilagodljivo opremo je Vivaro Life izjemno primeren za kampiranje s celotno družino ali spontan izlet ob koncu tedna za dva. Standardni individualni sedeži z možnostjo obračanja v drugi vrsti in pomična sedežna klop na vodilih v tretji vrsti z domiselnim mehanizmom, s katerim jo je možno v nekaj sekundah spremeniti v udobno posteljo, zagotavljajo, da se ta kombi za izbrani življenjski slog hitro prelevi v prijetno spalnico, ki se z udobjem uvršča v vrh tega segmenta. Med opremo za doplačilo so na voljo dodatno zatemnjena stekla, preklopna mizica med drugo in tretjo vrsto sedežev ter grelnik mirujočega vozila, ki zagotovi prijetno temperaturo tudi v zimskem času.

Tako kot Vivaro Tourer je tudi Vivaro Life standardno opremljen z oblazinjeno notranjostjo in LED lučkami na stropu, priključki USB in električno vtičnico v prostoru za potnike. Standardna različica navduši s klimatsko napravo/samodejnim nadzorom klime, parkirnim pomočnikom in številnimi drugimi funkcijami, ki dopolnjujejo izjemno udobje za voznika in sovoznika: da lahko resnično uživata v vožnji, sta sedeža nastavljiva v šest smeri ter opremljena z naslonom za roke, ledveno oporo in stranskimi varnostnimi blazinami.

 

[1] Prek možnosti booking.com. Potrebna sta e-poštni naslov in kreditna kartica.

[2] Prek možnosti Parkopedia.